تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار دانلود منیجر ایگل گت EagleGet 2.0.4.50 + Portable

دانلود منیجر ایگل گت EagleGet نرم افزاری است که وظیفه‌ ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌ های مختلف از اینترنت می‌ باشد . EagleGet قادر است سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد و بهترین جایگزین Internet Download Manager است . این نرم افزار از پروتکل‌ ها HTTP و HTTPS و FTP و FTPS و SFTP و MMS و RTSP پشتیبانی می کند . ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی شده برای فیلم های HD و HTML5 ، دانلود صوت از YouTube ، قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود و … است . این نرم افزار با تمامی مرورگر ها از جمله کروم و فایرفاکس و اپرا سازگاری دارد.

دانلود-ایگل-گت

مطالب مرتبط

قابلیت های کلیدی دانلود منیجر ایگل گت EagleGet :

تسریع در عمل دانلود با استفاده از تکنولوژی چند رشته ای دانلود فیلم های آنلاین از سایت های محبوب بهینه سازی شده برای فیلم های وب HD و HTML5 ساخته شده در Sniffer ویدئو پشتیبانی از پروتکل های MMS، HTTP، HTTPS، FTP و RTSP پشتیبانی از پروتکل HTTP و SOCKET قابلیت دانلود دسته ای با یک کلیک، فایل ها را در Chrome، IE، Firefox و Opera دانلود کنید انواع فایل های مختلف را در پوشه های جدا گانه دانلود کنید نظارت بر اجرای و تکمیل وظایف با TaskMonitor زمانبندی دانلود های ایجاد شده پشتیبانی از کشیدن و رها کردن برای تنظیم اولویت دانلود اسکن خودکار ویروس پس از دانلود تأیید صحت فایل های دانلود شده قابلیت محدود کننده سرعت وارد کردن لیست دانلود از سایر نرم افزار های مشابه

EagleGet-اسکرین-شات EagleGet-اسکرین-شات EagleGet-اسکرین-شات

info

There are many software utilities on the market that can help you download files whenever you feel that your browser’s built-in download manager can no longer handle the pressure. Such an app is EagleGet. Featuring support for HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP, this is a download accelerator that works standalone and can be integrated with Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox and Opera. It basically provides you with a speedier way of acquiring files, especially very large ones.

سیستم مورد نیاز

64 MB of RAM
6 MB of free disk space
Chrome, FireFox, Opera, IE 8 and above
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

راهنمای نصب

نرم افزار رایگان بوده و پس از نصب قابل استفاده می باشد.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار دانلود منیجر ایگل گت EagleGet 2.0.4.50 + Portable»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..