تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CyberLink Power2Go Platinum 11.0.2830.0 – نرم افزار رایت

دانلود CyberLink Power2Go نرم افزاری بسیار کامل برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray در کنار دیگر امکانات لوح های فشرده می باشد. رایت لوح های فشرده ویژه ویدیو به صورت video dvd و video cd و blu-ray و همچنین رایت عکس بر روی لوح های فشرده با قابلیت پخش در دستگاه های مالتی مدیا و همچنین ساخت اسلایدشو از عکس ها به همراه موزیک و افکت و رایت مستقیم روی لوح فشرده از امکانات این نرم افزار می باشد. رایت انواع اطلاعات به صورت دی وی دی دیتا و همچنین رایت فایل های صوتی و موزیک با قابلیت پخش در موزیک پلیر ها نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود.

قابلیت ویژه ای که با دانلود CyberLink Power2Go به کاربران تقدیم می شود، توانایی رایت دیسک های ادامه دار می باشد. به صورتی که اگر حجم اطلاعات درخواستی از میزان دیسک بیشتر باشد نرم افزار می تواند تا حد مجاز را روی دیسک ۱ رایت نموده و باقی اطلاعات را به صورت خودکار با درخواست دیسک جدید بر روی آن ها رایت نماید. این موضوع برای رایت بازی های یا محتواهایی که به صورت پیوسته در یک فایل حجیم قرار می گیرند، بسیار مناسب خواهد بود.

دانلود-CyberLink-Power2Go

نرم افزار CyberLink Power2Go قابلیت تهیه فایل های ایمیج و رایت آن ها روی لوح های فشرده و Mount نمودن فایل های ایمیج و همچنین رایت لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray قفل دار را دارا می باشد. توانایی ریپ نمودن دیسک های صوتی و ریپ نمودن دی وی دی های فیلم نیز از جمله امکانات دیگر این نرم افزار می باشد. به طور کل با دانلود این نرم افزار به طور کامل تمامی نیاز های مربوط به لوح های فشرده را بر طرف خواهید نمود.

CyberLink-Power2Go-Platinum-اسکرین-شات  CyberLink-Power2Go-Platinum-اسکرین-شات  CyberLink-Power2Go-Platinum-اسکرین-شات

info

Not only the most trusted burning software by leading PC brands, Power2Go 11 stands ahead of the competition with more patented technology and the widest range of disc and mobile formats. With its famously easy-to-use interface coupled with new enhancements that provide better-than-original quality when transferring movies, Power2Go 11 remains the leader in burning, backup and conversion software.

سیستم مورد نیاز

– Microsoft Windows 10, 8.1/8, 7
– 1024 x 768, 16-bit color or above
– Memory: 2 GB required (4GB or above recommended)
– CPU: Data Burning: Intel Celeron 2.0 GHz or AMD Sempron 1.3 GHZ
– CPU: Movie Disc Burning: Intel Core 2 Duo E6400 or AMD Phenom II X2
– 128 MB VGA VRAM
– Hard disk space: 10GB for DVD burning / 25GB for Blu-ray Disc burning

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه فعلی:

نسخه پیش رو به صورت از پیش فعال شده می باشد. تنها کافیست که پس از اتمام نصب نرم افزار، فایل های اجرایی آن را در فایروال خود بلاک کنید. هم چنین می توانید دو خط ذیل را در فایل host ویندوز خود اضافه کنید تا دسترسی نرم افزار به اینترنت قطع شود.

127.0.0.1 cap.cyberlink.com

127.0.0.1 activation.cyberlink.com

————————

آموزش نصب نسخه های قدیمی:

ابتدا دسترسی به اینترنت خود را قطع نمایید.

1- اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

2- فایل آپدیت را نیز نصب نمایید.

3- Keygen را اجرا کرده و Gen Serial را بزنید.

4- نرم افزار را اجرا کرده از شما درخواست سریال می شود. با استفاده از سریال تولید شده توسط Keygen نرم افزار را فعال سازی کنید. سپساز شما درخواست اطلاعاتی از قبیل اسم و ایمیل می شود. با اطلاعات جعلی جاهای خالی را پر کنید و Register را بزنید تا نرم افزار فعال سازی شود.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CyberLink Power2Go Platinum 11.0.2830.0 – نرم افزار رایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..