تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار گروگانگیر در چچن کشته شدند

به گزارش ایرنا به نقل از تاس، «رمضان قدیروف» روز شنبه به خبرنگاران گفت: این افراد قصد داشتند مردمی را که برای عبادت به کلیسای «آرخانگل میخاییل» رفته بودند را به گروگان بگیرند.
رئیس جمهوری چچن با بیان اینکه افراد مسلح به داخل کلیسا نفوذ کرده بودند، اظهار داشت: در نتیجه اقدام فوری ماموران امنیتی همگی آنها کشته شدند.
وی همچنین به کشته شدن یک مامور پلیس در جریان این زد و خورد مسلحانه اشاره کرد و افزود: یک نفر از افراد واقع در کلیسا نیز در جریان تیراندازی مجروح شد.
قدیروف خاطرنشان کرد که این افراد دستور حمله به کلیسا را از یک کشور غربی دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه شخصا این عملیات را رهبری کرده است، اظهار داشت: اقدامات نظامی علیه این افراد چند دقیقه به طول انجامید و همینک کار شناسایی هویت افراد کشته شده در جریان است.
در سال های اخیر جمهوری چچن که در منطقه قفقاز روسیه قرار گرفته، نسبتا نا آرام بوده است و گفته می شود گروه تروریستی داعش در این منطقه طرفدارانی دارد.
اروپام*۳۹۱* ۱۳۴۶ *شبس*۱۶۱۳*

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار گروگانگیر در چچن کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..