تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل شهادت مامور ناجا در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل شهادت مامور ناجا در چابهار شناسایی و دستگیر شد.

این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود

سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: 12 آبان سال 94 ماموران انتظامی ایرانشهر با هدف برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی در مسیرهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شدند.

در این عملیات گروهبان یکم «حسینعلی سبحانیان» به درجه رفیع شهادت نائل آمد که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان شهادت این مامور وظیفه شناس تا کنون ادامه داشت.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس، هویت ضارب شناسایی شد اما این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در حالی که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی شده بود، دستگیر کردند.

سردار قنبری اظهار داشت: این شرور دارای سوابق کیفری متعددی از جمله شهادت مامور ناجا، قتل و آدم ربایی است.

وی خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان اعتراف کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل شهادت مامور ناجا در چابهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..