تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکت: یوپا نماد فوتبال ایران است/ پس از بازی مراسم نورافشانی خواهیم داشت

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان قبل از آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان اعلام کرد: یوپا نماد فوتبال ایران است که ثبت انحصاری شده است و براساس بررسی‌های کامل تهیه شده است وهرگونه استفاده از شکل و نام این نماد ملی ممنوع می باشد.

او همچنین گفت: کلیه مراحل ساخت این نماد که «یوپا» نامگذاری شده و یاد آور یوزپلنگ تیزپا می باشد در داخل کشور و توسط طراحان با ذوق و جوان ، طراحی و ساخته شده است که از کیفیت و استاندارد قابل توجهی برخوردار می باشد.

او درباره برنامه پایان مسابقه گفت:در انتهای بازی  ایران و ازبکستان مراسم آتش بازی و نور افشانی ویژه ای در استادیوم خواهد بود.

گفتنی است مسکات فوتبال ایران که طرح آن برگرفته از یوزپلنگ ایرانی است از این پس به عنوان نماد تمامی تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال و لیگ‌های فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی (بانوان و آقایان) کشور در ورزشگاه‌ها،مراسم مختلف فرهنگی و برنامههای مناسبتی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

رونمایی از نماد فوتبال ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکت: یوپا نماد فوتبال ایران است/ پس از بازی مراسم نورافشانی خواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..