تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی‌پوشانی که نمی‌خواهند تماشاگر باقی بمانند

ورزش سه: علی کریمی، اشکان دژاگه و امید ابراهیمی سه تماشاگر تیم ملی در دیدار با ازبکستان بودند که به دلیل مصدومیت شانس حضور در این مسابقه را از دست دادند.

هر چند علی کریمی با اعلام کی روش قطعا حضور در جام جهانی را از دست داده اما امید ابراهیمی و اشکان دژاگه امید زیادی دارند تا در روسیه، تماشاگر دیگر همبازیان خود نباشند.

در این فهرست امید ابراهیمی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی و فهرست کی روش دارد. هافبک آبی پوشان در دیدار با ذوب آهن به همین دلیل شرکت نکرد و با ادامه روند درمانی کنونی، می تواند تیم کی روش را در دیدارهای جام جهانی همراهی کند.

دژاگه اما مسیر متفاوتی از ابراهیمی دارد. کاپیتان تیم ملی ایران در ماه های گذشته به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بود و از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد و البته کمتر از یک ماه برای آماده سازی خود فرصت دارد. اتفاقی که می تواند شانس دژاگه را به شدت کاهش داد. البته کی روش همواره نشان داده که اعتماد ویژه ای به این بازیکن دارد اما مطمئنا جام جهانی میدان متفاوتی برای سرمربی تیم ملی خواهد بود.

ملی‌پوشانی که نمی خواهند تماشاگر باقی بمانند

عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی‌پوشانی که نمی‌خواهند تماشاگر باقی بمانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..