تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه تهران بر اساس آیین نامه استعداد‌های درخشان

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جذب 800 دانشجو در دانشگاه تهران بر اساس آیین نامه استعدادهای درخشانحسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:  آیین نامه استعداد درخشان قبلا پذیرش آن تا  سقف 20درصد و به عنوان مازاد ظرفیت بوده که اخیرا هم از سوی دانشگاه های سطح یک این ظرفیت به 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع مورد موافقت شورای استعداد درخشان وزارت علوم قرار گرفت اما امسال چون ظرفیت ها  اعلام شده بود  پذیرش مازاد بر ظرفیت صورت گرفت به طوری که دانشگاه ها می توانند به40درصد از ظرفیت پذیرش روزانه خودشان به صورت مازاد بر ظرفیت و با استفاده از آیین نامه استعداد درخشان پذیرش انجام دهند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشگاه تهران  فراخوان های لازم را اعلام کرده و از رتبه های برتر دانشگاه های مختلف برای پذیرش در این دوره دعوت به عمل آورده است.

حسینی افزود: طبق مقررات این آیین نامه شرط پذیرش دارا بودن رتبه های برتر در مقطع کارشناسی است به طوری  که دانشجویانی که دارای رتبه های برتر کارشناسی باشند تا 15 درصد در درون دانشگاه و از خارج از دانشگاه از رتبه های یک و دو پذیرش صورت می شوند.

پذیرش 50 درصدی دانشجویان براساس آیین نامه استعدادهای درخشان

وی گفت: دانشگاه های برتر تلاش دارند از سال آینده 50 درصد پذیرش خود را براساس ظرفیت های دانشگاه به دانشجویان استعدادهای درخشان اختصاص دهند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: امسال  در دانشگاه تهران می توانیم از طریق این آیین نامه چیزی بالغ بر 800نفر دانشجو براساس آیین نامه استعدادهای درخشان دانشجو  پذیرش کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه تهران بر اساس آیین نامه استعداد‌های درخشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..