تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن یمنی که در میان آتش جنگ انگشتر عقیق می سازد!

یک زن به نام « صفا فقیه» که اهل کشور یمن می باشد ، با وجود جنگ در کشورش به ساخت و طراحی انگشتر عقیق یمنی مشغول است . شما در ادامه می توانید عکس های این زن با اراده را ببینید .

انگشتر عقیق یمنی

همانطور که می‌دانید عقیق یمنی در جهان شهرت دارد و از سرمایه‌های خدادادی این سرزمین محسوب می‌شود، بنابراین در روزهایی که یمن زیر باران آتش عربستان است، زن با اراده یمنی به نام “صفاء فقیه” سعی می‌کند صنعت طراحی سنگ های عقیق را زنده نگه دارد.

انگشتر عقیق یمنیصفا فقیه

به گفته “صفاء” با وجودی که این شغل مخصوص مردان است، وی علاقه وصف‌ناپذیری به آن دارد و با عشق فراوان این حرفه را دنبال می‌کند و ذره‌ای از تلاش خود دلسرد نمی شود. او موفقیتش را در این زمینه مدیون تشویق های پدرش می داند که به او در هر شرایطی دلگرمی داده تا در شغلی مردانه پرقدرت ظاهر شود.

انگشتر عقیق یمنیسنگ عقیق

در ادامه تصاویری از صفاء فقیه را در حال کار تماشا می‌کنید که چگونه سنگ‌های خام عقیق را پردازش می‌کند و برای زیباتر شدن و درخشیدن با دقت و ظرافت تمام تراش می دهد تا نتیجه کارش چشم هر بیننده ای را نوازش دهد.

انگشتر عقیق یمنیساختن انگشتر عقیق یمنانگشتر عقیق یمنیانگشتر عقیق یمنیانگشتر عقیق یمنیصفا فقیه در حال ساخت انگشتر عقیق یمنیانگشتر عقیق یمنیعقیق یمنانگشتر عقیق یمنیصفا فقیه

انگشتر عقیق یمنی

درباره عقیق یمنی بیشتر بدانید

عقیق طبیعی در طبیعت به رنگ های متنوعی مانند :
قرمز، قرمز مایل به قهوه ای، جگری، زرد، کبود (آبی)، سیاه، سبز، خاکستری و خرمایی یافت می شود. از دیرباز قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانستند و آن را از خود دور نمی کردند .

خوب است بدانید عقیق های یمنی معمولا عقیق هایی خوش رنگ، یکدست و کمیاب بوده و عموم علاقه مندان به سنگ های قیمتی و کلکسیونرها از بین انواع سنگ عقیق، معمولا سنگ عقیق یمنی را انتخاب می کنند. هر چند که عقیق شجری و عقیق خراسانی نیز در این میان جایگاه خاص خودش را دارند.
عقیق یمنی را با عناوینی همچون یمن، یمانی و … نیز می شناسند.

نگهداری از نگین عقیق یمنی

جهت تخلیه و پاکسازی عقیق از امواج منفی می توانید آن را در هفته یک بار در آب جاری بشویید.
و جهت شارژ مجدد سنگ را در معرض نور خورشید قرار دهید.

خواص سری نگین عقیق یمنی

همراه داشتن عقیق فقر را از بین می برد.

باعث افزایش برکت و فراخی و زیادی رزق و روزی می شود.

دفع بلا، در برابر حوادث و بلایا از صاحبش محافظت می کند.

سنگ عقیق برای محافظت از چشم زخم می باشد.

از بین برنده ی ترس است و شجاعت را برای صاحبش به ارمغان می آورد.

عقیق با خود خوش شانسی و خوش اقبالی نیز برای صاحبش به ارمغان می آورد.

خواص درمانی نگین عقیق یمنی

عقیق برای بیماری های دستگاه گوارش مفید است.

استفاده از عقیق برای دردهای استخوانی به ویژه کمر درد مفید است.

برای جلوگیری از خونریزی های شدید به ویژه برای زنان توصیه می شود.

عقیق بسیار پر انرژی است و برای ناراحتی های روحی و بر طرف شدن غم مفید است و همچنین آرامش بخش و شادی آور است.

باشگاه خبرنگاران جوان – مجله جواهری بینا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن یمنی که در میان آتش جنگ انگشتر عقیق می سازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..