تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پافشاری های نیمار سینیور برای انتقال نیمار به رئال

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیمار چند روز یپش و پس از تنها یک جلسه حضور در تمرین گروهی پی اس جی به برزیل بازگشت تا دوران ریکاوری پس از مصدومیت خود را در کشورش ادامه دهد. برخی معتقدند که او دیگر به پاریس برنمی گردد و پس از جام جهانی راهی رئال خواهد شد اما انتقال او به سادگی میسر نخواهد شد.

نیمار تحت قرارداد با پی اس جی است و دولت قطر به عنوان بزرگترین حامی باشگاه پاریسی، نسبت به حفظ نیمار اصرار زیادی دارد و به نوعی جنبه غرور و حیثیتی قضیه، کار جدایی فوق ستاره برزیلی را دشوار ساخته است.

پافشاری های نیمار سینیور برای انتقال نیمار به رئال

امروز مارکا گزارش داد که پدر نیمار با خونی کالافات، مدیر بازاریابی و مسئول اول نقل و انتقالات رئال در تماس مداوم است و در جستجوی راهکاری برای انتقال پسرش به رئال. در این بین نقش پینی زاهاوی، مدیر برنامه های باتجربه فوتبالی را نیز نباید فراموش کرد. او در انتقال نیمار از بارسا به پی اس جی نیز نقش مهمی داشت و حالا رئالی ها امیدوار به مداخله و کمک وی هستند.

زاهاوی 10 روز پیش در مادرید حضور و با مدیران رئال ملاقات هایی داشت. هدف اول او مذاکره بر سر لواندوفسکی بود که مذاکرات به شکست انجامید و در این بین راه های جدا کردن نیمار از پی اس جی نیز بررسی شد.

آنچه مسلم است اینکه تابستانی بسیار طولانی در انتظار رئال مادرید و نیمار خواهد بود.

منبع: ورزش سه
انتهای پیام/

پیوستن نیمار به رئال مادرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پافشاری های نیمار سینیور برای انتقال نیمار به رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..