تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام آیت‌الله سبحانی به بيست و ششمين نمایشگاه قرآن كريم

پیام آیت‌الله سبحانی به بيست و ششمين نمایشگاه قرآن كريمبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سبحانی با ارسال پیام تصویری به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: از زمان رحلت پیامبر تاکنون کار‌های متفاوتی در باره قرآن انجام شده و آثا ر ارائه شده حاکی از پایان ناپذیری مفاهیم قرآن است.

آیت الله سبحانی افزود: عظمت قرآن به عنوان معجزه جاوید و حجت مسلمانان در مقابل دیگران مطرح است و آیین جاودان باید معجزه جاویدان داشته باشد و قائم به پیامبر نباشد و تا قیامت دلیل حقانیت رسالت او باشد.

وی اضافه کرد: قرآن مانند طبیعت است و همانطور که طبیعت اسرار بی نهایت دارد، قرآن هم فعل خداست که باید حالت بی نهایتی داشته باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به کشف برخی از اسرار کتاب الهی گفت: هرچه بشر پیشرفت کند، اسرار بیشتری را از قرآن کشف می‌کند.

وی با تجلیل از برگزارکنندگان نمایشگاه قرآن گفت: جوانان ما بايد قرآنی باشند و رابطه‌ای با قرآن پیدا کنند و همیشه کلام الهی را تلاوت کنند؛ البته نبايد فقط قرائت و نمایش قرآن نباشد، بلکه بايد همه از قرآن بهره بگیریم.

وی در پایان با تلاوت آیه ۸۸ از سوره اسراء گفت: این آیه می‌فرماید اگر انس و جن جمع شوند نمی‌توانند مانند قرآن بیاورند.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام آیت‌الله سبحانی به بيست و ششمين نمایشگاه قرآن كريم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..