تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع محدودیت‌‌ اینترنت برای رسانه‌ها/ رفع اختلالات در ارتباطات VPN پیگیری می‌شود

رفع محدودیت‌‌ اینترنت برای رسانه‌ها/ رفع اختلالات در ارتباطات VPN پیگیری می‌شودشرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای از رفع محدودیت‌های اینترنت برای خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات خبری و روزنامه ها با تایید معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای نوشت: با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN علیرغم تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب و کارها و دستگاههای اجرایی ، نهادها ،سفارت خانه ها و سایر عرضه دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات بدینوسیله از همه مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال نمایند. شرکت ارتباطات زیرساخت خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل اقدام و نتایج را به درخواست کننده اطلاع رسانی نماید.

همچنین به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری ها ، سایتهای خبری ، نشریات خبری و روزنامه ها، پیرو هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح ، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی های لازم برای رفع محدودیتها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد.

لطفا درخواست رفع محدودیت با حداقل اطلاعات زیر تکمیل و ارسال گردد:

نام شرکت یا دستگاه IP اختصاصی  شرکت اینترنتی سرویس دهنده حوزه فعالیت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع محدودیت‌‌ اینترنت برای رسانه‌ها/ رفع اختلالات در ارتباطات VPN پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..