تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگرمی خطرناک و غیرمعمول کودکان در اندونزی +فیلم

سرگرمی خطرناک و غیرمعمول کودکان در اندونزی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی عجیب از دو کودک اندونزیایی، تعاریفی که تاکنون در ذهن خود از دنیای کودکان و بازی های لطیف و بی خطر آنها داشته‌اید تغییرمی دهد. این دو کودک به جای سرگرم شدن با اسباب بازی‌های معمول که دیگر کودکان از آنها لذت می برند، یک رفیق متفاوت اما خطرناک دارند که اوقات فراغت خود را با آن می گذارنند.

دوست عجیب و غریب کودکان یک مار غول پیکر است. آنها روی این خزنده وحشتناک سوار می شوند و از این تفریح بسیار لذت می برند.بر اساس گزارش‌ها این مار سمی نیست اما با گشتی کوتاه در دنیای اینترنت و نگاهی به آمار قربانیان مارهای عظیم الجثه که بر اثر خفگی میان چنبره پر قدرت این دسته از خزندگان مرده و سپس بلعیده شده اند می توان به میزان خطر بازی این کودکان پی برد.

بیشتر بخوانید:

ورود مهمان ناخوانده، رای دهندگان را فراری داد! + فیلم

انتهای پیام/

بازی خطرناک و غیر معمول کودکان  اندونزیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگرمی خطرناک و غیرمعمول کودکان در اندونزی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..