تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات گاوبازی عجیبی که در آمریکا برگزار می شود! +فیلم

مسابقات گاوبازی عجیبی که در آمریکا برگزار می شود! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مسابقات مشهور گاوبازی جهان مسابقات گاوبازی رومئو در آمریکاست. رومئو رشته‌های مختلفی دارد. در یکی از رشته، گاوبازی که بتواند مدت زیاد بیشتری از گاو سواری بگیرد برنده خواهد بود. اما یکی از رشته های عجیب مسابقات گاوبازی رومئو در میامی آمریکا برگزار می شود.

در این رشته از مسابقات، گاوبازها در داخل حلقه‌هایی دایره‌ای شکل قرار می‌گیرند و خود را در مسیر حرکت گاو قرار می دهند. گاوبازی که بتواند پس از حمله گاو تعادل خود را حفظ کند و روی زمین سقوط نکند و یا به هوا پرتاب نشود، برنده نهایی این مسابقه خواهد بود.

ویدئویی که به تازگی از این مسابقات منتشر شده است گوشه هایی از آن را به تصویر می کشد. در حالی که شرکت‌کنندگان مرد و زن  در محل مورد نظر قرار گرفته‌اند با حمله گاوهای خشمگین مواجه می شوند. برخی شرکت‌کنندگان توسط این گاوهای خشمگین تا چند متر  به هوا پرتاب می‌شوند. یکی از شرکت‌کنندگان زن که کلاه کاسکت دارد به طرز وحشتناکی مورد حمله گاو قرار می گیرد.

گفتنی است؛ هر شرکت‌کننده برای شرکت در این مسابقات مبلغ 25 دلار پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید

تصاویر جالب دیده نشده از کره شمالی

انتهای پیام/

رشته عجیبی از مسابقات گاوبازی رومئو در آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات گاوبازی عجیبی که در آمریکا برگزار می شود! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..