تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس عروس و داماد سلطنتی انگلیس روی آیفون ایکس

نسخه جدید آیفون ایکس طلایی به مناسبت ازدواج پرنس انگلیسیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت ازدواج پرنس هری با مگان مارکل، شرکت گلد جینی که در طراحی و ساخت اشیا با طلا تخصص دارد تصمیم گرفت  99 گوشی آیفون لوکس را با طلای 24 عیار مزین نماید. در پشت این گوشی‌ها تصویر عروس و داماد سلطنتی حک شده است. قیمت این گوشی‌های آیفون ایکس، 3097 پوند است.

شرکت گلد جینی برای کسانی که شانس حضور در مراسم پر زرق و برق سلطنتی را ندارند این امکان را فراهم کرده است که با خرید گوشی‌های لوکس خاطره به یادماندنی از ازدواج پرنس انگلیس داشته باشند.

این ریخت و پاش ها در حالی است که فقر در جامعه انگلیس بیداد می کند اما قشر پردرآمد و مقامات همچنان به فکر برگزاری مجلل‌ترین مراسم هستند.

نسخه جدید آیفون ایکس طلایی به مناسبت ازدواج پرنس انگلیسی

انتهای پیام/

نسخه جدید آیفون ایکس طلایی به مناسبت ازدواج پرنس انگلیسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس عروس و داماد سلطنتی انگلیس روی آیفون ایکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..