تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری که ثابت می‌کند دنیا به پایان خود نزدیک شده است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی به جنگل‌ها و مناطق دور دسترس نگاه کنیم مشخص می‌شود دنیا به تنهایی می‌تواند مسیر پیشرفت را دنبال کند هر چند در این میان بشر با انجام مواردی عمر دنیا را کوتاه کرده است. کافی است به گذشته شهری مثل تهران نگاه کنیم؛ در قرن گذشته این شهر به همراه کوه‌های خود از آب و هوای متبوعی برخوردار بود اما امروزه تبدیل به یکی از شهرهای آلوده جهان شده است.

همه اینها به دلیل رفتارهای نادرست انسان است که طبیعت را رو به نابودی می‌برد. در ادامه تصاویری از مواردی را مشاهده می‌کنید که نشان می دهد دنیا به دست بشر در حال نابودی است.

بزرگ‌ترین معدن الماس جهان

تصاویری که ثابت می کند دنیا به پایان خود نزدیک شده

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به بزرگترین معدن الماس جهان یعنی معدن mir می باشد. این تصویر به خوبی نشان می دهد انسان برای هر آنچه که می‌خواهد حاضر است دست به هر کاری بزند.

کلان‌شهرها

تصاویری که ثابت می کند دنیا به پایان خود نزدیک شده

تصویر بالا مربوط به کلاشهر دهلی نو است؛ این شهر سومین متروپلیس جهان است که هر روز روند روبرو رشد خود را ادامه می دهد و مساحت بسیار زیادی از سطح زمین را اشغال می کند.

کیسه های پلاستیکی

تصاویری که ثابت می کند دنیا به پایان خود نزدیک شده

یکی از قدرتمندترین دشمنان طبیعت که به دست انسان ساخته شده، پلاستیک است. امروزه به خاطر سهل انگاری بشر این ماده تجزیه ناپذیر را در همه جای کره زمین می توان یافت.

کشتار گسترده حیوانات

تصاویری که ثابت می کند دنیا به پایان خود نزدیک شده

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به یک فیل است. امروزه کشتار حیوانات توسط انسان ها به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است که این خود به تنهایی باعث نابودی طبیعت و دنیا است.

قطع درختان

تصاویری که ثابت می کند دنیا به پایان خود نزدیک شده

بشر برای راحتی زندگی خود و افزایش سطح شهرهایش به قطع درختان روی می آورد. البته هر چند بتوان برای مدتی با قطع درختان بتوان زندگی راحتی را برای خود ترتیب داد اما سرانجام کمبود فضای سبز و نبود اکسیژن به ضرر انسان تمام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری که ثابت می‌کند دنیا به پایان خود نزدیک شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..