تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلال به دنبال جذب ستاره اروگوئه‌ای

تیم الهلال عربستان در راستای تقویت خود در آستانه جذب دیوید ترنس قرار گرفته است

به گزارش شما نیوز ، تیم الهلال عربستان علی‌رغم کسب قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ عربستان، با کسب نتایج ضعیف از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و شگفتی بزرگی رقم زد. بر همین اساس و به منظور تقویت این تیم، سامی الجابر به عنوان رییس باشگاه انتخاب شد تا دوباره این باشگاه را به مسیر قبلی خود بازگرداند. سامی الجابر در گام نخست با نیکلاس میلسی، ریواس و چروتی سه بازیکن خارجی خود قطع همکاری کرد و از طرفی دیگر قرارداد عمر خریبین، اشرف بن شرقی و کارلوس ادواردو را تمدید کرد.


حال خبر می‌رسد این باشگاه عربستانی به دنبال جذب دیوید ترنس، هافبک ۲۴ ساله باشگاه دانوبیو اروگوئه است. ترنس در ۱۷ بازی از مسابقات این فصل اروگوئه ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. قیمت تقریبی این بازیکن بین ۱ تا ۲ میلیون یورو تخمین زده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلال به دنبال جذب ستاره اروگوئه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..