تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتل دو هفته ای، هدیه تیام به فخرالدینی

مدافع ذوب آهن که در دیدار برگشت مقابل استقلال مصدوم شد، دچار ترک خوردگی از ناحیه استخوان روی پا شده است.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش "ورزش‌ سه"، میلاد فخرالدینی در دیدار برگشت تیمش مقابل استقلال در کانون توجهات قرار داشت و از همان دقیقه یک وارد حاشیه شد. فخرالدینی که در دقیقه یک با تیام برخورد داشت، با مصدومیت مواجه شد اما تا پایان بازی در زمین حضور داشت.


او در مورد این مصدومیت به خبرنگار ما گفت: واقعاً نمی خواهم در مورد این بازی صحبت کنم چون همه چیز تمام شده و می خواهم در آرامش باشم. من در دقیقه یک بازی با تیام برخورد کردم و تا انتهای بازی با مصدومیت بازی کردم.


فخرالدینی درباره شدت مصدومیتش گفت: بعد از عکسبرداری مشخص شد استخوان روی پا راستم ترک خورده و باید تا دو هفته در آتل باشد. الان در کرمان هستم و استراحت می کنم.


مدافع فصل قبل ذوب آهن در مورد تیم آینده اش خاطرنشان کرد: قراردادم با ذوبی ها به پایان رسیده و از طرفی فرصت زیادی برای انتخاب دارم. سعی می کنم در فرصت مناسب تصمیم خوبی را بگیرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتل دو هفته ای، هدیه تیام به فخرالدینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..