تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیل گیتس: دونالد ترامپ تفاوت HIV و HPV را نمی‌داند

بیل گیتس بعد از جلسه‌ اخیر خود با دونالد ترامپ، می‌گوید: «ترامپ تفاوت HIV و HPV را نمی‌داند.»

بیل گیتس، مدیر عامل مایکروسافت، از سال گذشته تاکنون دو جلسه محرمانه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا داشت. هر دو جلسه پشت درهای بسته برگزار شدند. بعد از آخرین نشست،‌ بیل گیتس در ویدیویی مطرح کرده است که در هر دو جلسه،‌ دونالد ترامپ دو بار از او خواسته تفاوت HIV و HPV را برایش توضیح دهد. بیل گیتس معتقد است به‌ندرت پیش می‌آید کسی تفاوت این دو را نداند.

همان‌طور که گفته شد،‌ بیل گیتس و دونالد ترامپ،‌ یک‌ بار در ماه مارس ۲۰۱۷ و بار دیگر در ماه مارس ۲۰۱۸ یکدیگر را ملاقات کردند. ظاهرا دونالد ترامپ در بین صحبت‌ها دو بار از گیتس در مورد تفاوت HIV و HPV سؤال کرده است. HPV یک نوع بیماری مقاربتی حاد است؛‌ درحالی‌که HIV یک نوع ویروس است که می‌تواند منجر به ابتلا به بیماری ایدز شود. دونالد ترامپ از بیل گیتس خواسته است تفاوت بین این دو را برایش توضیح دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی، منجر به یک نوع بیماری شایع مقاربتی در زنان می‌شود. افرادی که به این بیماری مبتلا شوند،‌ ممکن است تا سال‌ها ندانند آلوده به ویروس HPV‌ در دهانه رحم خود هستند. این ویروس منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم می‌شود و هنوز مشخص نیست که این ویروس مقاربتی چگونه از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. درحالی‌که HIV عامل بیماری ایدز و ویروس نقص ایمنی بدن است. وقتی ویروس سلولی زنده را بیمار کند،‌ به‌سرعت می‌تواند تکثیر شود و بقیه سلول‌ها را هم آلوده کند. بیماری ایدز در سال ۲۰۱۶ منجر به مرگ یک میلیون نفر شد. 

جالب است بدانید که طبق گفته بیل گیتس،‌ دونالد ترامپ در هر دو جلسه‌ای که با وی داشته این سؤال را از گیتس پرسیده است. علاوه بر این،‌ ظاهرا در نشست اخیر،‌ ترامپ به گیتس پیشنهاد داده به‌عنوان مشاور علمی کاخ سفید مشغول فعالیت شود. بیل گیتس این درخواست را رد کرده و معتقد است که انجام این کار باعث می‌شود نتواند از زمانش به‌درستی استفاده کند. ظاهرا بنیاد بیل و ملیندا گیتس، جایی که گیتس بیشتر وقت خود را در آنجا صرف می‌کند، روی عوامل مؤثر بر گسترش ویروس HIV‌ و بیماری ایدز فعالیت می‌کنند تا شاید بتوانند عوامل گسترش این بیماری را مهار کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیل گیتس: دونالد ترامپ تفاوت HIV و HPV را نمی‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..