تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورکشاپ پاروت لینوکس با محوریت فارنزیک دیجیتال در ایران

نخستین ورکشاپ پاروت لینوکس ایران توسط گروه علمی پژوهشی آورکلاک در رشت برگزار شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این رویداد با حضور بهزاد قاسمی کارشناس امنیت فضای سایبری و مدیر مجموعه علمی پژوهشی آورکلاک برگزار شد و در بخش اول به بحث تمهدیدات و  امنیت سایبری و زیرساخت‌های مرتبط پرداخته شد.

پاورت لینوکس

در بخش دوم نیز به همراهی آقای مصطفی غلامی، کارشناس نرم‌افزار به معرفی و بررسی سیستم عامل پاروت لینوکس پرداخته شد.

به گفته‌ی سفیران پاروت لینوکس ایران، متخصصان امنیت با استفاده از این دسکتاپ امنیتی به یک لابراتوار امنیتی کامل تجهیز می‌شوند و دیگر نیازی به ابزار دیگری ندارند.

سپس کارشناسان در این رویداد به این مسئله نیز اشاره کردند که پاروت برای تمامی کاربران رایانه توسعه داده شده است!

دوست داران گنو/لینوکس هم می‌توانند با استفاده از نسخه‌ی خانگی پاروت لینوکس به مدیریت کارهای روزانه خود بپردازند و در کنار آن از پایداری، سرعت و امنیت پاروت لینوکس بهره‌مند شوند.

پاور لینوکس

این ورکشاپ همزمان با آغاز به صورت آنلاین و زنده برای علاقه‎مندان و مخاطبانی که فرصت حضور در این رویداد را نداشتند نیز پخش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورکشاپ پاروت لینوکس با محوریت فارنزیک دیجیتال در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..