تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Your Call Recorder Pro 1.2 – برنامه ضبط خودکار تماس اندروید!

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.2

دوست داشتن 1

Your Call Recorder Pro v1.2 – اپلیکیشن ضبط خودکار تماس گوشی و تبلت اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

شاید در چند سال اخیر ضبط تماس های تلفنی و استفاده از آن ها در نظر بسیاری از کاربران نا خوشاند بود و در چشم عوام به عنوان یک اخاذی دیده می شد اما با توجه به گسترش روزانه تکنولوژی و افزایش کلاه برداری ها امروزه کاربران سعی می کنند تا هر گونه اطلاعاتی را از ارتباط با دیگر ثبت کنند و در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایند. با توجه به این موضوع برنامه های مختلفی برای ضبط تماس دستگاه های هوشمند منتشر شده است که در این پست قصد معرفی یکی از بهترین آن ها را داریم. Your Call Recorder Pro عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای ضبط تماس گوشی های اندرویدی می باشد که توسط شرکت معتبر SKVFCHAT LLC توسعه و روانه مارکت های مختلف شده است. برنامه فوق با سیستم هوشمند ضبط خودکارش هر گونه تماس خروجی و ورودی را ضبط می کند و آن ها را در هر زمان دیگری با کیفیت بسیار بالا در اختیارتان قرار می دهد. به هر کدام از تماس های ذخیره شده یادداشت خاص خود را بیفزایید و در سرور های ابری ذخیره نمایید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه توسعه دهنده این اپ بسیار به حریم خصوصی اهمیت داده است و بدین منظور کاربران می توانند از اطلاعات ذخیره شده به وسیله رمز عبور محافظت نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Your Call Recorder Pro اندروید :

ضبط خودکار تمامی تماس های ورودی و خروجی علامت گذاری تماس ها و افزودنشان به لیست علاقه مندی جست و جو در میان تمامی تماس های ضبط شده کیفیت بسیار بالا در مقایسه با اپ های مشابه نمایش تماس ها همراه با نام، شماره و تصویر تماس گیرنده استفاده از رمز عبور برای محافظت از حریم خصوصی پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف برای ضبط تماس تنظیم منبع ضبط به دلخواه خود امکان ایجاد لیست سیاه و سفید از شماره های موجود اجرای تماس های ضبط شده با یک اشاره

اپلیکیشن Your Call Recorder Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است در مدتی کوتاه توجه هزاران نفر را جلب کند و با قیمت 0.99 دلاریش امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده ان را از دیتابیس عظیم فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.2 :

* پشتیبانی از ضبط دو طرفه
* UI جدید و رفع مشکلات برنامه
* کاهش سایز برنامه

Your Call Recorder Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Your Call Recorder Pro 1.2 – برنامه ضبط خودکار تماس اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..