تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Add Music to Voice Premium 1.5 – برنامه افزودن موزیک به صدای ضبط شده اندروید !

دانلود امروز 4+

تاریخ انتشار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.5

دوست داشتن 1

Add Music to Voice Premium v1.5 – اپلیکیشن افزودن موزیک به صدای ضبط شده اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار برای اولین بار در ایران

کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی به منظور بر طرف سازی بسیاری از نیاز های خود و هم چنین ثبت کامل جزئیات در شرایط مختلفی اقدام به ضبط صدا می کنند. در بسیاری از مواقع این صدا های ضبط شده علارغم محتوای بالا از جذابیت خاصی برخوردار نمی باشند و بسیار یک نواخت هستند. یکی از بهترین راه ها برای خروج از این یک نواختی، افزودن موزیک به صدای ضبط شده می باشد که قصد داریم یک ابزار خاص را بدین منظور معرفی کنیم. Add Music to Voice Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و هوشمند برای افزودن موزیک به صدای ضبط شده مخصوص اندروید می باشد که توسط inglesdivino توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق به کاربرانش کمک می کند به سادگی هر چه تمام تر صدای ضبط شده را با یک موزیک خاص ادغام کنند و ان را در قالب یک فایل با کیفیت ذخیره نمایند. در هنگام طی نمودن پروسه کار با این استارت اپ ابزار های ویرایشی مختلفی در اختیار شما قرار دارد ؛ به گونه ای که قادرید قسمت دلخواهتان را از فایل صوتی برش داده و یا اینکه صدای موزیک و یا فایل ضبط شده را افزایش و کاهش دهید. در میان تمامی قابلیت های موجود سیستم ضبط همزمان صدا همراه با پخش موسیقی جزو محبوب ترین ها می باشد که کمک می کند به میزان قابل توجهی در زمان خود صرفه جویی نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Add Music to Voice Premium اندروید :

افزودن موزیک به صدای از پیش ذخیره شده دسترسی به مجموعه ابزار ویرایش صدا و موزیک توانایی کنترل حجم صدا و موزیک به دلخواه خود سرعت رندرینگ بالا در هنگام ایجد فایل خروجی کیفیت بسیار بالای فایل خروجی امکان ضبط صدا در هنگام پخش موزیک در پس زمینه به اشتراک گذاری فایل خروجی با دوستان خود

اپلیکیشن Add Music to Voice Premium با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری خود امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.5 :

* یک نوار لغزنده برای کنترل حجم صدا و موزیک
* برطرف سازی مشکلات برنامه

Add Music to Voice Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Add Music to Voice Premium 1.5 – برنامه افزودن موزیک به صدای ضبط شده اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..