تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدید ماهواره ناسا از ۲۰۰ هزار ستاره

خبرگزاری مهر: ماه گذشته ناسا ماهواره TESS را به فضا فرستاد. این ماهواره قرار است هزاران سیاره را برای یافتن سیاره ای خارج ازمنظومه شمسی و شبیه زمین بررسی کند.

تصویر جدید ماهواره ناسا از ۲۰۰ هزار ستاره

درهمین راستا TESS نخستین عکس آزمایشی خود را به زمین فرستاده است. این عکس که با سرعت گرفته شده کیفیت بالایی برای بررسی علمی ندارد اما چشم اندازی از مقیاس ماموریت ماهواره در اختیار بیننده قرار می دهد. TESS قرار است به تدریج مساحتی ۴۰۰ برابر مساحت نشان داده در عکس را جستجو کند.

در این تصویر آنچه به چشم می خورد، بیش از ۲۰۰ هزار ستاره از خوشه Centaurus است.

البته این فقط یکی از تصاویری است که چهار دوربین ماهواره ثبت کرده اند. قرار است TESS از هر ۴ دوربین در ماموریت خود استفاده کند و بخش هایی جداگانه از فضا را به مدت ۲۷ روز متوالی رصد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدید ماهواره ناسا از ۲۰۰ هزار ستاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..