تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت ترمیم تیم اقتصادی خود را در اولویت قرار دهد

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: دولت اگر می‌خواهد تیم اقتصادی خود را ترمیم کند خوب است که این کار را به زودی انجام بدهد چرا که تاکنون تیم اقتصادی دولت دوازدهم نتوانسته نمره خوبی دریافت کند و بنابراین همانطور که چندی پیش نیز زمزمه‌هایی مبنی بر ترمیم کابینه مطرح شده بود. دولت اگر به چنین کاری اهتمام دارد باید اولویت خود را در این زمینه تیم اقتصادی‌اش قرار دهد.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که کارنامه دولت دوازدهم را از ابتدای فعالیت تاکنون چگونه می‌بینید، اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند وعده‌هایی که به مردم داده است مخصوصا در بخش اقتصادی و وضعیتی که برای طبقات فرودست وجود داشته عملی کند اما با توجه به شرایط پیش آمده و بعد از خروج آمریکا از برجام و وضعیت دلار در بازار هر چند دولت تلاش کرده که اوضاع را کنترل کند اما هنوز از وضعیت مطلوب عقب است.

وی افزود: دولت اگر می‌خواهد تیم اقتصادی خود را ترمیم کند خوب است که این کار را به زودی انجام بدهد چرا که تاکنون تیم اقتصادی دولت دوازدهم نتوانسته نمره خوبی دریافت کند و بنابراین همانطور که چندی پیش نیز زمزمه‌هایی مبنی بر ترمیم و اصلاحات در کابینه مطرح شده بود اگر دولت به چنین کاری اهتمام دارد باید اولویت خود را در این زمینه تیم اقتصادی‌اش قرار دهد.

دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به این پرسش که نقش احزاب و گروه‌هایی از دولت روحانی و انتخاب مجددش در سال 96 حمایت کردند در حال حاضر چیست، اظهار کرد: دولت تاکنون احزاب را جدی نگرفته و شاید دلیلش این باشد که احزاب نیز خود را جدی نمی‌گیرند اما به هر حال جمعی از نخبگان کشور در احزاب مختلف جمع هستند و می‌توانند در تصمیم‌های کارشناسی به تیم اقتصادی و به دولت کمک کنند که تاکنون چنین همکاری از سوی دولت با احزاب انجام نشده و اگر بخواهیم صریح‌تر صحبت کنیم باید بگوییم که تیم اقتصادی دولت روحانی در چهار سال نخست فعالیتش بهتر عمل کرده بود و قوی‌تر ظاهر شده بود.

حکیمی‌پور در پایان تاکید کرد:‌ احزاب می‌توانند مطالبات مردم را به صورت دسته‌بندی شده به دولت منتقل کنند تا بتواند تصمیم درستی بگیرد و از این جهت در انتقال بازخوردهای جامعه نسبت به فعالیت‌های دولت مفید باشد اما متاسفانه ما در کشورمان حکرانی حزبی نداریم و تنها احزاب از سوی قانون اساسی به رسمیت شناخته شده‌اند ولی اینکه دولتی منبعث از احزاب باشد و بدنه حزبی کشور را اداره کند، چنین چیزی وجود ندارد و یکی از ضعف‌های حکومت ماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت ترمیم تیم اقتصادی خود را در اولویت قرار دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..