تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر برخورد جدی با احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم

استاندار قزوین:

استاندار گفت: باید با متخلفین گرانفروشی،کم فروشی, عدم عرضه کالا و احتکار کالاهای مورد نیاز مردم برخورد جدی شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد تنظیم بازار عنوان کرد: نظارت بر تولید و توزیع کالاها،تاکید بر برخورد جدی با احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم مبارزه با گرانفروشی و مقابله با ارائه نشدن فاکتور و عرضه کالا و احتکار باید با شدت صورت گیرد تا شاهد نابسامانی در این عرصه نباشیم.

زاهدی یادآورشد: تشکیل پرونده توسط بازرسان و تسریع در رسیدگی به تخلف در دستگاه قضایی از دیگر مسائلی است که می تواند به تنظیم بازار کمک کند.

استاندار گفت: در زمینه توزیع کالاها باید شهرستانها نیز مورد توجه باشد و تبلیغ کالاهای خارجی در رسانه ملی و بیلبردها هم باید محدود شود تا مردم به خرید کالای بیگانه تشویق نشوند.

وی افزود: در شرایطی که در بسیاری از کشورها وقتی مشکلی در تولید و یا عرضه ایجاد می شود مردم از خرید آن کالا خودداری می کنند و مصرف آنها بشدت کاهش می یابد متاسفانه در کشور ما وقتی شایعه کمبود کالایی مطرح می شود هجوم مردم برای انبار کردن کالا بیشتر می شود.

به گفته زاهدی؛ در حالی که باید در ماه رمضان میزان مصرف کاهش یابد اما شاهد افزایش بی رویه مصرف در بخش های مختلف هستیم که این وضعیت نیازمند اصلاح فرهنگ عامه مردم است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه کالاهای اساسی می بایست علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: برای تنظیم بازار باید حمایت لازم از تولیدکننده صورت گیرد و در این میان تامین نهاده ها ضروری است و اگر افزایش قیمتی هم صورت می گیرد باید بر اساس محاسبات دقیق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر برخورد جدی با احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..