تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل اقدام به انتقال تریاک به ترکمنستان با هلی شات دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عامل اقدام به انتقال تریاک به ترکمنستان با هلی شات دستگیر شد

سرهنگ محمد رضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کشف یک دستگاه هلی شات در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان در محدوده روستای ترشکلی گنبدکاووس در هفته گذشته و حدود 700 گرم تریاک که گویای تلاش برای انتقال این مواد به ترکمنستان با استفاده از دستگاه هلی شات بود، شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار ماموران مرزبانی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، فردی به هویت ' ی - د ' ساکن روستای ارمی آباد گنبدکاووس که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و به وسیله دستگاه هلی شات اقدام به جابجایی مواد مخدر از مرز ایران به کشور ترکمنستان می کند، شناسایی شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان افزود: با اخذ حکم قضایی، منزل وی با رعایت موازین شرعی و قانونی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار تقریبی 439 گرم تریاک، 30 گرم سوخته تریاک و یک دستگاه هلی شات کشف و ضبط شد.
سرهنگ سراوانی افزود: متهم در بازجویی به عمل آمده، به اقدام برای انتقال 700 گرم تریاک در هفته گذشته با استفاده از دستگاه هلی شات به خاک ترکمنستان اقرار کرده است.
وی افزود: کشف یک دستگاه هلی شات دیگر به همراه مقادیر مود مخدر در منزل وی، گویای قصد متهم برای ادامه این فعالیت مجرمانه بوده که با دستگیری و انتقال وی به دادگاه برای سیر مراحل قانونی، از تداوم این فعالیت جلوگیری شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان کشف 27 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در روستای مرزی کرند را از دیگر اقدامات ماموران این مرزبانی در روزهای اخیر ذکر کرد و گفت: این تجهیزات به همراه 5.7 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از تعدادی از منازل در این روستا کشف و ضبط شده است.
وی افزود: در این ارتباط برای هفت نفر از اهالی روستا که تجهیزات و دستگاه های گیرنده ماهواره و مواد مخدر از آنان کشف شده، پرونده تشکیل و مراتب از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی قرار دارد.
هنگ مرزی اترک استان گلستان مسئولیت حراست مرزهای زمینی ایران با ترکمنستان در محدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر را بر عهده دارد و مقر فرماندهی آن در گنبدکاووس مستقر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل اقدام به انتقال تریاک به ترکمنستان با هلی شات دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..