تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت برخورد نکردن با تخلفات احمدی‌نژاد؛ سؤال نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره سؤال 42 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری که قرار است روز سه‌شنبه با حضور وزیر در کمیسیون قضایی پاسخ داده شود اظهار کرد: سؤال آقای هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه این است که چرا هنوز جانیان و تبهکاران به ایذه و باغملک تبعید می‌شوند؟

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان اضافه کرد: سؤال آقای فتحی و مازنی هم این است که چرا قوه قضاییه بعد از تصویب قانون رسیدگی به اموال مسئولان مصوب نهم آبان سال 94، آئین‌نامه اجرایی آن را تهیه و تقدیم نکرده است در حالی که باید ظرف مدت 3 ماه بعد از تصویب قانون، این کار صورت می‌گرفت.

نوروزی علت صادر نشدن حکم جلب برای دستگیری سعید مرتضوی و انتقال وی به زندان را سؤال فاطمه سعیدی و هفت نفر دیگر از نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: البته این مورد اجرا و مرتضوی دستگیری و به زندان منتقل شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با سؤال کواکبیان و 30 نماینده دیگر نیز گفت که علت برخورد نکردن قوه‌قضاییه با تخلفات محمود احمدی‌نژاد و جلب نکردن سعید مرتضوی، سؤال این نمایندگان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت برخورد نکردن با تخلفات احمدی‌نژاد؛ سؤال نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..