تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پیاده راه خیابان فردوسی سنندج

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهمن مرادنیا استاندار کردستان گفت: در راستای مرمت و بازسازی محلات قدیمی شهر سنندج و باز آفرینی شهری  ۲۶ میلیارد تومان به استان کردستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: محله‌های قدیمی شهر سنندج از جمله محله آغه زمان، فرجه ، حسن‌آباد و تقتقان حوادث غیرمترقبه‌ای اتفاق بیافتد رفت و آمد مردم به دلیل کمبود بیش از حد فضا با مشکل همراه است.

استاندار کردستان از وضعیت نابه سامان جاده حسن‌آباد که ناحیه منفصل شهری با ۲۵ هزارنفر جمعیت ابراز نگرانی کرد و گفت: برای بازسازی، مرمت و احداث این جاده اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است

مرادنیا گفت: باید به پیمانکاران طرح‌های واگذارشده اعلام شود با فعالیت شبانه روزی زمینه اجرا و بهره‌برداری این پروژه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم سازند.

وی خطاب به  دستگاه‌های مربوطه گفت: به افراد فرصت‌طلب اجازه ندهید به هیچ عنوان در نواحی نایسر و حسن‌آباد و دیگر حاشیه شهر، ساخت و ساز جدید شروع کنند، کمیته پیشگیری باید ورود و با جدیدیت با این موضوع برخورد شود.

استاندار کردستان با اشاره به اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پیاده راه خیابان فردوسی سنندج اذعان کرد: این خیابان از لحاظ ترافیکی و نمای شهری مشکلات زیادی دارد که در اولین فرصت باید با توجه به محدودیت فصل‌کاری این مهم انجام شود.

انتهای پیام/ د م

اختصاص بودجه 26 میلیاردتومانی در راستای بازسازی محلات قدیمی شهر سنندج و باز آفرینی شهری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پیاده راه خیابان فردوسی سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..