تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعفری به عنوان خبرنگار برتر گروه آب وفاضلاب کشور انتخاب شد

تجلیل از جعفری به عنوان خبرنگار برتر گروه آب وفاضلاب کشوربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛درهمایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در شهر تبریز برگزار شد از مهدی جعفری خبرنگار شرکت آب و فاضلاب استان قم که در ارزیابی وزارت نیرو توانست رتبه برتر بخش آب و فاضلاب کشور را در همکاری با پایگاه وزارت نیرو کسب کند، با اهدا لوح تجلیل شد.

صدیقه ببران در ادامه آورده است: از شما همکار گرامی که با مسئولیت‌پذیری، تمام توان و دانش خود را در راستای همکاری مجدانه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو به کار گرفته‌اید و در گروه آب و فاضلاب حائز رتبه برتر شده‌اید سپاسگزارم، تلاشتان را ارج می‌نهم و آرزومند کامیابی روزافزونتان هستم.

در این لوح تقدیر که به امضا مدیرکل روابط عمومی امور بین‌الملل وزارت نیرو رسیده، آمده است: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی است که صنعت آب و برق بدان مفتخر است و امتداد این خط خدمت، جز با اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام ممکن نخواهد بود.

یادآور می‌شد سال گذشته نیز وزارت نیرو اقدام به معرفی 10 خبرنگار برتر کرد که در بین بیش از 150 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای در 31 استان، مهدی جعفری کارشناس امور رسانه‌ای آبفای قم به عنوان یکی از خبرنگاران برتر صنعت آب و برق کشور معرفی و از سوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

کسب رتبه برتر توسط خبرنگار قمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعفری به عنوان خبرنگار برتر گروه آب وفاضلاب کشور انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..