تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه های جانبی ویژه خانواده شهدای مدافع حرم درقم

دبير جشنواره فرهنگی،هنری و ادبی جوانان مدافع حرم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علیرضا امیدواریان ،دبير جشنواره فرهنگی، هنری وادبی جوانان مدافع حرم،با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم گفت:افتتاحیه این برنامه روز 13 اردیبهشت امسال در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار با حضور سردار کاجی برگزار شد و مادر شهیدان مجتبی و مصطفی بختی نیز در این مراسم سخنرانی داشتند.

وی  افزود: اجرای نمایش از سوی گروه نمایش میدانی کشوری از دیگر برنامه‌ها بود و همچنین سیدجواد هاشمی و برخی از بازیگران مطرح رسانه ملی در این برنامه به ایفای نقش پرداختند و در پایان برنامه از نمایندگان شهدای جوان مدافع حرم کشور از استان‌های مختلف و نمایندگان جبهه مقاومت، تیپ فاطمیون و زینبیون تقدیر شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خبر داد و بیان کرد: این جشنواره در قالب ادبی مانند شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی،‌ تله فیلم، حوزه عکس، گرافیک و طراحی‌های گرافیکی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه آثار از سراسر کشور دریافت می‌شود ارتقاءیابی آثار صورت می‌گیرد و آموزش‌های تخصصی ارائه می‌شود.

امیدواریان اضافه کرد: فراخوان این جشنواره در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود و از افراد ممتاز ملی دعوت شده تا دبیری هر یک از بخش‌ها را به عهده بگیرند و به احتمال زیاد پیش از ارسال و تحویل آثار کارگاه آموزش تخصصی برای متقاضیان در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی تقدیر نماینده یکی از شهدای معلم جوان مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های این مراسم ذکر کرد و عنوان کرد: در بخش هنری از جواد افشار به عنوان کارگردان برتر حوزه ایثار و شهادت، حسن روح الامین نقاش برجسته حوزه ایثار و شهادت و مدافعان حرم، کوروش زارعی به عنوان مدیر تئاتر آیینی مدافعان حرم و مهران رجبی به عنوان شخصی که در حوزه شهدای مدافع حرم فعالیت‌هایی داشته تقدیر شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم تصریح کرد: برنامه‌های جانبی در قالب تورهای زیارتی، قم‌گردی و غبارروبی گلزار شهدا ویژه خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم یادآورشد: اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم بهمن ماه امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://modafean-haram.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

برگزاری نخستين جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه های جانبی ویژه خانواده شهدای مدافع حرم درقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..