تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند/ فصل جدیدی در توسعه تعاونی‌ها در استان زنجان باز می‌کنیم

ساعت: 13:52 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364487

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدرضا یوسفی در نشست تخصصی فعالان تعاون که با حضور روسای ادارات تعاون و شهرستانهای تابعه و روسای ادارات ستادی حوزه تعاون برگزار گردید با ذکر آیه تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و ولا تَعاوَنُوا عَلَی الإثمِ و العُدوانِ اظهار کرد: این آیه تنها به تعاونی ها اشاره ندارد بلکه همه را دعوت به همکاری میکند و تاکید شده در غیر این صورت خسران خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم گفت: کسی که در بخش تعاون فعالیت می کند باید نوآور و خلاق باشد تا بتواند ابتکار عمل داشته باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر این که التهاب در تعاونی ها به ضرر ما خواهد بود و ترویجی صورت نخواهد گرفت ابراز کرد: کسانی که در بحث توسعه تعاونی ها مرزبندی می کنند قطعا به دنبال اهداف و مطامع شخصی خود هستند ولی هدف، هدف توسعه تعاون است و ما فصل جدیدی در توسعه تعاونی ها در استان رقم خواهیم زد.

یوسفی افزود: در همین زمینه از ظرفیت تمام تشکل ها و نهادهای همکار در توسعه تعاونی ها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این که شرکتهای هلدینگ را با عضویت شرکتهای تعاونی تشکیل دهیم و از این طریق به سایر شرکتها خدمات ارائه نماییم عنوان کرد: تعاونی های مصرف می توانند در این هلدینگ شرکت کنند و ما عهده دار بخش عرضه خواهیم شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان بیان کرد: ما به رسالتمان به خوبی عمل خواهیم کرد و استان زنجان را به قله های پیشرفت می رسانیم و آیندگان مارا قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که در بحث توسعه تعاونی‌ها مرزبندی می‌کنند، به دنبال مطامع شخصی خود هستند/ فصل جدیدی در توسعه تعاونی‌ها در استان زنجان باز می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..