تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند/ رشد 12 درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی

ساعت: 13:52 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364484

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان این‌که بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال طی پارسال از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: طرح تکریم سالمندان به طور دقیق در همه مراکز درمانی استان در حال اجرا است و افراد بالای 65 سال به محض ورود در قالب تکریم سالمندان، بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که طی سال 95، بیش از 132 هزار نفر از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده بودند، افزود: سالمندان و افراد پیشکسوت، نخبگان و خردمندان جامعه هستند و اجرای این طرح، بیانگر منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان محسوب می‌شود.

محمدی، رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی توسط کادر درمانی در همه مراکز را سرلوحه امور مدیریت درمان استان برشمرد و گفت: خوشبختانه در طول پارسال، رفتار کارکنان مراکز درمانی رصد شد و ضمن برخورد قاطع با افرادی که اندکی خاطی بودند، شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه بودیم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: بحث تکریم ارباب‌رجوع در دولت تدبیر و امید با رشد بی‌نظیر تکنولوژی و الکترونیکی شدن برخی امور، در سازمان تأمین‌ اجتماعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و نهضت IT بیانگر این امر مهم است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا فرایندهای کاری طولانی، پرهزینه و تنش‌زا را در همه مراکز درمانی شناسایی و آن‌ها را بهینه‌سازی و اصلاح کنیم که با این روند آمار شکایات مردمی در بازه زمانی اعلام شده نیز نسبت به سال‌های قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدی، فرآیند مشتری‌مداری را تاثیرگذار در نحوه نگرش جامعه و نوع قضاوت مخاطبان به سازمان دانست و افزود: قطعاً محصول مشتری‌گرایی در هر سازمانی، رضایتمندی خدمت‌گیرندگان آن سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند/ رشد 12 درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..