تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین برای رقابت در بازی های پارآسیایی جاکارتا

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364365

«حسن جانفشان» ورزشکار شایسته آذربایجان غربی اهل شهرستان اشنویه با بیش از ۱۳ سال سابقه عضویت در تیم ملی، عنوان ها و افتخارات متعددی را برای استان و ایران اسلامی به دست آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قهرمان تنیس روی میز معلولان آسیا و جهان در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: امسال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا را پیش رو دارم و رفتن بر سکوی قهرمانی مهمترین هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

«حسن جانفشان» در ادامه سخنان خود افزود: تمرینات آمادگی تیم ملی تنیس روی میز با ویلچر قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در تهران آغاز شود ولی به دلایلی از سوی مسئولان فدراسیون به عقب افتاد و مقرر شده از اوایل خرداد ماه در اردو باشیم.

وی اذعان کرد: بازی های آسیایی اوایل مهر ماه آغاز می شود و تیم ملی تنیس روی میز ایران طی چهار ماه آینده شاهد برگزاری چهار مرحله اردوی آمادگی خواهد بود.

قهرمان تنیس روی میز معلولان آسیا و جهان ابراز کرد: از سال ۸۵ تاکنون عضو تیم ملی هستم و ۱۸ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده ام و با توجه به آمادگی خوبی که دارم امیدوارم امسال نیز با درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا پرچم سه رنگ کشورم را به اهتزاز درآورم.

جانفشان با اشاره به برخی از مشکلات خود گفت: من ساکن شهر اشنویه هستم و تمرینات روزانه ام را هم در سالن و هم منزل انجام می دهم ولی نبود حریف تمرینی یکی از مشکلاتی است با آن مواجه ام که برای حل این مشکل مجبور شدم با پیشکسوتان پینگ پنگ باز اشنویه تمرین کنم و در مواقعی نیز از دستگاه توپ انداز کمک می گیرم.

وی تصریح کرد: ورزش جانبازان و معلولان چشم انتظار نگاه و توجه ویژه شخص استاندار و مدیران کل ورزش و بنیاد شهید را می طلبد تا با حمایت مسئولان در راستای تقویت حوزه همگانی و قهرمانی آن تلاش کنیم تا مشکل منزوی شدن و گوشه نشینی در بین جانبازان و معلولان از بین برود و آن ها نیز بتوانند در کنار مردم عادی به زندگی روزمره خود پرداخته و حس سربار بودن را از خود دور کنند.

قهرمان تنیس روی میز معلولان آسیا و جهان با اشاره به برخی از مقام های خود بیان کرد: با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود، از سوی فدراسیون و با اعلام مسئول انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن شدم.

جانفشان در ادامه گفت: به فینال بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی رسیده بودم ولی در رقابت فینال نتوانستم کیم مین جیو، حریف کره ای خود را شکست دهم و با قبول شکست ۳ بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسیدم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین برای رقابت در بازی های پارآسیایی جاکارتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..