تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات والیبال جام رمضان در بندرترکمن برگزار می شود

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364500

رییس هیئت والیبال بندرترکمن از برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان گرامیداشت شهدای شهرستان ترکمن با حضور ۸ تیم دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، فرهاد کردی با ذکر این خبر افزود:این مسابقات از ۵ خرداد در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:طی نشست هماهنگی با مسئولین برگزاری این مسابقات مقرر شده بود که ١٥ روز اول ماه مبارک رمضان با برگزاری مسابقات والیبال با هدایت ناز محمد محمی زاده اختصاص یابد.

کردی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این مسابقات خاطرنشان کرد:مسابقات والیبال جام رمضان همواره با استقبال پرشور مردم و ورزش دوستان در این ماه پرفضیلت همراه بوده است به نحوی که پس از افطار سالن های برگزاری مسابقات از رونق خاصی برخوردار است.

رییس هیئت والیبال بندرترکمن از علاقمندان به جامعه ورزش جهت شرکت و تماشای این دوره از رقابتها نیز دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات والیبال جام رمضان در بندرترکمن برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..