تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍۱۱۵ رشته تور ماهیگیران غیرمجاز از گرگانرود جمع آوری شد

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364489

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های بندرترکمن و گمیشان از جمع آوری ۱۱۵ رشته تور ماهیگیری از پهنه آبی گرگانرود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکر این خبر افزود: صیادان غیرمجاز در فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی با پهن کردن تور مانع از مهاجرت این گونه ها به رودخانه ها می شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فصل زادآوری ماهیان گشت های مشترک یگان های محیط زیست و شیلات طراحی و به منظور جلوگیری از صید ماهیان مولد در فصل تخم ریزی اجرایی شده است.

 رییس اداره حفاظت محیط زیستدر ادامه افزود: فصل تخم ریزی و مهاجرت ماهیان استخوانی از نیمه دوم اسفند آغاز و تا اوایل خرداد سال بعد ادامه دارد و ماهی های مولد یا رودکوچ برای تخم ریزی از دریا به رودخانه ها (از آب شور به آب شیرین) مهاجرت می کنند و صیادان غیرمجاز با گستراندن تور در مصب رودخانه اقدام به صید این گونه ها می کنند.

وی از ساحل نشینان، ساکنان مجاور رودخانه ها و تالاب ها خواست تا برای کمک به حفظ و تکثیر این گونه ها از صید ماهی در فصل تخم ریزی خودداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍۱۱۵ رشته تور ماهیگیران غیرمجاز از گرگانرود جمع آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..