تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷۴۰ سبد غذایی ویژه ماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364486

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی خبر داد:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی از توزیع 1740 سبد غذایی ویژه ماه رمضان با ارزش هر بسته 50 تا 80 هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی به منظور مشارکت خیران در کمک به خانواده های تحت حمایت این نهاد در ماه رمضان اجرا می شود، گفت: اجرای طرح اطعام یکی از طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان به منظور بهره مندی جامعه هدف از برکات معنوی این ماه است .

وی اضافه کرد: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد موجب می شود عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد احیا شود.

اهرابی در ادامه از توزیع 1 هزار و 740 بسته مواد غذایی با نیات خیر و همت خیرین و موسسات خیریه خبر داد و اظهار کرد: بسته های موادغذایی توزیع شده بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شامل اقلام ضروری از جمله گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای و عدس بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: از این تعداد بسته غذایی، 202 بسته در شهرستان گرمه، 1000 بسته در اسفراین، 450 بسته راز ، 40 بسته فاروج و 40 بسته در بام و صفی آباد توزیع می شود.

وی تصریح کرد : ارزش ریالی هر بسته مواد غذایی توزیع شده در قالب سبد کالای رمضان بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده بین 500 تا 800 هزار ریال بوده است .

اهرابی خاطر نشان کرد: توزیع این بسته از روز اول ماه رمضان آغاز شده است و انشاالله با همت خیرین بتوانیم تا اخر ماه به افراد تحت پوشش این خدمات را داشته باشیم .

وی بیان کرد: طبق روال هر ساله برگزاری مراسم افطاری امسال هم اجرایی می شود.

وی عنوان داشت: کمیته امداد خراسان شمالی تعداد 30 هزار خانوار شامل 50 هزار نفر مددجو دارد که به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند و 250 هزار نفر هم افرادی هستند که به صورت تک خدمتی و چند خدمتی مورد حمایت واقع شده اند.

اهرابی در انتها از تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و خیرین خواست در این حرکت خداپسندانه قدمی بردارند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷۴۰ سبد غذایی ویژه ماه رمضان بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..