تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب رتبه سوم خراسان شمالی در صدور کارت ملی هوشمند / رتبه یک استان در ثبت ازدواج

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1397/02/29 شناسه خبر: 1364446

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی از کسب رتبه سوم کشوری در صدور کارت ملی هوشمند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی زاهدی نیا مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 506 هزار و 682 نفر تا روز 20 اردیبهشت سال جاری اقدام به تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند در خراسان شمالی کردند.

 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی در صدور کارت ملی هوشمند رتبه سوم کشوری را کسب کرده است افزود: 81 درصد جمعیت بالای 15 سال استان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

 

زاهدی نیا ادامه داد: 22 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان ها آماده تحویل است، اما شهروندان جهت دریافت آن تاکنون اقدام نکرده اند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 38 ایستگاه ثابت صدور کارت ملی هوشمند و 22 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در استان مشغول به خدمت رسانی خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

زاهدی نیا با اشاره به ارائه خدمات به روستاییان به صورت سیار خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام ها به صورت آنلاین انجام می شود، در روستاهایی که زیر ساخت مناسب 3Gو4G برخوردار باشند، امکان اخذ درخواست کارت ملی هوشمند توسط ایستگاه های سیار مقدور است.

 

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی از کسب رتبه اول میزان ثبت ازدواج در سال 96 نیز خبر داد و گفت: خراسان شمالی با میزان 10.5 در هزار با ثبت 9 هزار و 202 مورد واقعه ازدواج در سال گذشته رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

 

وی یادآور شد: بیشترین ازدواج طی این مدت بر حسب گروه سنی زنان مربوط به 15 تا 19 سال با 3 هزار و 182 مورد و بر حسب گروه سنی مردان 20 تا 24 سال با 3 هزار و 638 مورد بوده است.

 

زاهدی نیا اضافه کرد: میزان ثبت طلاق 2.3 در هزار با ثبت یک هزار و 994 واقعه در استان به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: بیشترین طلاق صورت گرفته بر حسب گروه سنی مردان مربوط به 25 تا 29 سال با 537 مورد و بیشترین طلاق صورت گرفته زنان مربوط به 20 تا 24 سال با 461 مورد بوده است.

 

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی میزان ثبت ولادت در سال 96 را 18 هزار و 465 واقعه ولادت و میزان ثبت وفات را 4 هزار و 587 رویداد فوت در استان خراسان شمالی خبر داد.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب رتبه سوم خراسان شمالی در صدور کارت ملی هوشمند / رتبه یک استان در ثبت ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..