تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو جدایی ستاره پرسپولیس را تایید کرد

صادق محرمی تا امضای قرارداد با دیناموزاگرب فاصله چندانی ندارد.

به گزارش شمانیوز، در حالی که صادق محرمی پس از آخرین بازی پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها مقابل الجزیره از هواداران تیم خداحافظی کرد حالا باید پیوستنش به دیناموزاگرب را را قطعی بدانیم.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با یکی از سایت‌های کروات این انتقال را قطعی دانست و اظهار داشت: این یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیر دیناموزاگرب است. این بازیکن به صورت آزاد به باشگاه آمد و حالا می‌تواند خیلی زود ۱۰ میلیون یورو به باشگاه بازگرداند.

محرمی طبق اعلام رسانه‌های بومی کروات با مبلغی کمتر از ۷۰۰ هزار یورو راهی دینامو می‌شود و به زودی قراردادش به امضا می‌رسد.

منبع: برنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو جدایی ستاره پرسپولیس را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..