تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«No Man’s Sky» در ۲۴ جولای به همراه بخش مولتی‌پلیر برای «Xbox One» عرضه می‌شود

آپدیت بزرگ عنوان «No Man’s Sky» که با نام «Next» شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۴ جولای منتشر خواهد شد و نسخه Xbox One این عنوان در همان تاریخ و با تمام آپدیت‌هایی که برای این بازی عرضه شده‌اند، روانه بازار می‌شود.

به گزارش شما نیوز ،«Sean Murray» موسس استودیو «Hello Games»، در طی یک استریم که از سوی «مایکروسافت» پخش می‌شد، اعلام کرد که بخش مولتی‌پلیر کاملی به همراه آپدیت Next به بازی اضافه می‌گردد. در این بخش، بازیکنان می‌توانند برای بقا با دیگر بازیکنان همگروه شده و علاوه بر ساخت پایگاه و به اشتراک گذاشتن امکانات، با سایر بازیکنان نیز روبرو شده و به مصاف آن‌ها بروند. بنا به گفته Murray، این آپدیت چیزی است که بازیکنان مدت‌ها به دنبال آن بودند و بسیاری علاقه به تجربه آن دارند. این آپدیت برای پلتفرم‌های PC و PlayStation ۴  نیز در تاریخ ۲۴ جولای عرضه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««No Man’s Sky» در ۲۴ جولای به همراه بخش مولتی‌پلیر برای «Xbox One» عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..