تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رگبار و رعد و برق، مهمان برخی نقاط کشور می‌شود

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور همچنان وزش باد‌های شدید توام با گرد و خاک را داریم.

وی تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس جنوبی، برخی مناطق استان‌های کرمان، خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش‌های پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت.

وی افزود: در نیمه غربی کشور امروز افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده و برای فردا نیز آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز دوشنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو از سوی شمال غرب و غرب کشور در برخی نقاط مناطق استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

گودرزی همچنین گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و بعدازظهر افزایش ابر خواهیم داشت. روند دما در استان تهران تا روز دوشنبه افزایش نسبی خهاهد بود.

منبع خبر : snn.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رگبار و رعد و برق، مهمان برخی نقاط کشور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..