تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از یک میلیارد برگه دارایی مالی در بورس تهران تغییر مالکیت دادند

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سرمایه گذاران بیش از یک میلیارد برگه دارایی مالی را دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) در معاملات روز جاری سرمایه گذاران بورسی بیش از یک میلیارد و 41 برگه سهم، حق تقدم وسایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از 2 هزار و 326 میلیارد ریال بود و در 60 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

همچنین در روز جاری شاخص کل بورس با رشد 34 واحدی به کار خود پایان داد و در رقم 94 هزار و 940 ایستاد.

شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 7 و 163 واحد رشد کردند.

نمادهای پتروشیمی مبین، گل گهر و فولاد خوزستان با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند.

این در حالی بود که نمادهای مخابرات، سایپا، ایران خودرو و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر آن شدند.

در بازار امروز گروه های خودرو، فلزات اساسی و فراورده های نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای پتروشیمی مبین، فرآورده های نسوز آذر، قند هکمتان، آلومینیوم ایران، کاشی الوند، آلومراد و تکنوتار بود.

در مقابل نمادهای لوله و ماشین سازی ایران، لیزینگ ایرانیان، موتورسازان تراکتورسازی ایران، صنایع ریخته گری ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سیمان اصفهان و سیمان تهران با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات ایستادند.

در بازار امروز سرمایه گذاران بورسی برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار،اوراق صکوک سایپا، سهام تولیدی چدن سازان، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و اوراق مشارکت شهرداری مشهد بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

در مقابل نمادهای اور اق صکوک سایپا، اور اق مشارکت شهرداری تهران و اوراق صکوک گل گهر با بیشترین عرضه ها و طولانی ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز سایپا دیزل با معامله 159 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و صندوق کمند با معامله 203 میلیار د ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از یک میلیارد برگه دارایی مالی در بورس تهران تغییر مالکیت دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..