تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیکو: جام جهانی جای اشتباه نیست

ایسنا: به نقل از خبرگزاری راشاتودی، زیکو را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ دانست که نتوانست قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. در سال ۱۹۸۲ تیم قدرتمند برزیل با حضور زیکو، ادر و سوکراتس مغلوب ایتالیا شد و از جام جهانی کنار رفت.

زیکو درباره حضور در جام جهانی گفت: بی‌شک بهترین جام جهانی من ۱۹۸۲ بوده است. ما ۳ سال برای این جام تلاش و تمرین کردیم و وقتی در مراحل نهایی جام شما شکست بخورید برای شما بسیار تلخ است. متاسفانه در پایان نتیجه خوبی نگرفتم و به هدفی که داشتیم نرسیدیم. من فکر می‌کنم علت حذف ما در این جام این بود که بدموقعی اشتباه کردیم. ایتالیا بازیکنان خیلی خوب و قابلی در آن سال در تیم خود داشت و وقتی در آن دیدار و مقطع حساس اشتباه کردیم، مجازات آن را دادیم و حذف شدیم. جام جهانی جای اشتباه نیست و اگر اشتباه کنید باید به خانه برگردید.

تیم ملی برزیل در جام جهانی با تیم های صربستان، سوییس و کاستاریکا هم‌گروه شده است و امیدوار است عملکرد ضعیف دوره قبل و شکست سنگین برابر آلمان را به دست فراموشی بسپارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیکو: جام جهانی جای اشتباه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..