تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد +تصویر

قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اولین بار سال گذشته قابلیتی تحت عنوان استوری عرضه کرد و آن را در دسترس کاربران قرار داد.

از طریق این ویژگی کاربران قادر هستد تصاویر لحظه‌ای و گذرایی که نمی‌خواهند در صفحه شخصی خود پست کنند را در استوری خود قرار داده و پس از گذشت ۲۴ ساعت، آن تصویر محو شود.

اما روز گذشته این شبکه اجتماعی ویژگی جدیدی در بخش استوری ارائه داد که مرز بین این بخش و بخش ارسال پست را بسیار باریک‌تر کرد.

این ویژگی جدید، "به اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری" نام دارد که از طریق آن کاربران قادر‌ند پست‌های خود و یا پست‌های صفحات غیرپرایوت و غیرشخصی را در استوری اینستاگرام خود به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند.

مسئولان اینستاگرام اعلام کردند که هدف از ایجاد این ویژگی، تبلیغ و حمایت در جهت افزایش فالوور سایر صفحاتی هستند که از شهرت یا محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

در ادامه تصویری از قابلیت جدید استوری اینستاگرام مشاهده می‌کنید:

قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد +تصویر

انتهای پیام/

قابلیت جدید اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..