تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم با حضور ظریف و شمخانی در جلسه غیرعلنی

سخنگوی هیات رییسه مجلس از حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر خارجه در جلسه غیرعلنی فردا یکشنبه مجلس خبر داد.

به گزارش شما نیوز ،بهروز نعمتی ‌اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی فردا در جلسه غیرعلنی به بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم می‌پردازد.

به گفته وی،‌ بررسی این لایحه با حضور شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، ظریف وزیر امور خارجه،‌ عراقچی معاون وزیر خارجه و کرباسیان وزیر اقتصاد خواهد بود.

نعمتی همچنین گفت:‌ قرار است رییس مرکز پژوهش‌ها، رییس کمیسیون اقتصادی و چهار نماینده مجلس نیز در این جلسه به ایراد سخن بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم با حضور ظریف و شمخانی در جلسه غیرعلنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..