تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه مرگ نوازنده در کنسرتی که به خاک‌ و خون کشیده شد +فیلم

لحظه مرگ نوازنده در کنسرتی که به خاک‌وخون کشیده شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از تالارهای چین هنگامی که تعدادی نوازنده مشغول نواختن موسیقی بودند، ناگهان وقوع حادثه ای تلخ مراسم را به کام همه حضار تلخ کرد.

هنگامیکه همه چیز طبق روال و منظم در حال اجرا بود، ناگهان ستون بزرگ افقی که بالای سر نوازندگان قرار داشت به علتی نامعلوم روی سر آنها سقوط کرد.

در پی این حادثه یکی از نوازندگان در لحظه جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر نیز به شدت دچار جراحت و راهی بیمارستان شدند.در ادامه جنازه شخصی که در خلال این کنسرت کشته  شد را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

لحظه وحشتناک و عجيب سقوط درخت روی مرد جوان +فیلم

انتهای پیام/

ویدئویی از حادثه دلخراش در یک کنسرت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه مرگ نوازنده در کنسرتی که به خاک‌ و خون کشیده شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..