تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

به گزارش شما نیوز ، دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز فینال جام حذفی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهند کرد.

 

اخبار دو تیم

 

روملو لوکاکو هر دو دیدار دو تیم در این فصل را به علت مصدومیت از دست داده ولی انتظار می‌رود مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی نداشته باشد. مروان فلینی با مصدومیت روبرو شده و و نتوانست تیمش را در دیدار خارج از خانه مقابل برایتون همراهی کند. چلسی اما با ترکیب اصلی خود برای این بازی ظاهر می‌شود. داوید لوئیز که در این فصل به ندرت بازی کرد، هنوز به علت مصدومیت از میادین به دور است و آمپادو نیز که جایی در ترکیب آبی ها ندارد، به این بازی نمی‌رسد.

 

 

 

 

فرم اخیر

 

هر دو تیم فصل را با شرایطی نه چندان خوب به پایان رساندند. یونایتد که مدت‌ها بود نایب قهرمانی اش را قطعی کرده بود، در دیدار مقابل وست بروم و برایتون شکست خورد و مقابل وستهام به تساوی 0-0 دست یافت. با این حال اوضاع چلسی کمی بهتر از رقیبش بود. آنها توانستند در روزهای پایانی فشار را بر لیورپول برای کسب رده چهارم بیشتر کنند و با پیروزی مقابل این تیم، حتی تا کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز پیش رفتند. آبی ها 4 پیروزی پیاپی کسب کردند ولی مقابل هادرسفیلد در خانه به تساوی رسیدند و در تقابل با نیوکاسل، 3-0 شکست خوردند.

 

ملاقات‌های پیشین

 

هر دو تقابل دو تیم در این فصل با برتری تیم میزبان به پایان رسید. چلسی در استمفوردبریج توانست به پیروزی 1-0 برسد، و در دیدار برگشت، یونایتد که از حریف عقب افتاده بود، نتیجه را برگرداند وو 2-1 به پیروزی رسید.همچنین درگیری های شدیدی نیز بین دو مربی در طول فصل شکل گرفت و کونته و مورینیو، بارها به یکدیگر القاب توهین آمیز مختلف دادند. در 6 تقابل‌های اخیر آنها، کونته با پیروزی 3-2 از مورینیو جلو است.

 

 

 

 

خودکارسازی در مقابل روحیه

 

وقتی از ادن هازارد راجع به تفاوت بین کونته و مورینیو سوال شد، ستاره بلژیکی مدعی شد که تاکتیک‌های کونته پیشرفته تر از مورینیو بود. او کله اتوماسیون (خودکارسازی) را برای کونته به کار برد. سرمربی ایتالیایی بر این باور است که بازیکنانش باید تمرینات ثابتی را پیش از شروع تمرین اصلی انجام دهند و این تمرینات را در زمین نیز به کار بیرند. مورینیو بیشتر بر این باور است که در فوتبال اکثر اتفاقات تصادفی است و ترجیح می‌دهد که بیشتر از لحاظ روحی تیمش را آماده کند تا موضوع دیگری

 

خط هافبک چلسی

 

کونته در بازی‌های مهم این فصل خود بیشتر از سیستم 1-1-5-3 تا 1-2-4-3 استفاده کرد و سعی داشت اتکا بیشتری روی مهاجم نوک خود داشته باشد. از همین رو او حساب ویژه ای روی هازارد باز کرده است. در الدترفورد، کونته توانست با استفاده از ویلیان و هازارد در سیستم 1-2-4-3 در ابتدا پیش بیفتد ولی یونایتد توانست با استفاده از ضعف های چلسی این نتیجه را برگرداند.

 

شرایط یونایتد

 

ژوزه مورینیو بلاخره تصمیم گرفت که از خط میانی با سه هافبک استفاده کند تا بهترین بازی را از پل پوگبا بگیرد ولی عملکرد گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه بسیار پرنوسان بوده است. او در ابتدا بسیار ضعیف ظاهر شد و انگار به این ضعف عادت کرده بود ولی سپس درخشش خود را با گل و پاس گل شروع کرد. او از سیستم 3-3-4 در دیدار پیشین استفاده کرد که از این طریق ، یونایتد توانست بر کانته و فابرگاس فشار وارد کند و ویلیان و هازارد را مجبور کند که در عمق باشند یا دو یار کناری را به جلوتر بکشاند. ولی مارکوس آلونسو و ویکتور موزس این بار کار سختی خواهند داشت و باید الکسیس سانچس و جسی لینگارد را مهار کنند. اگر چلسی از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی داشته باشد و بتواند از ویلیان و هازارد بازی بگیرد، می‌توانند نتیجه خوبی کسب کنند.

 

پیش بینی

 

هیچ کدام از دو تیم در بازی‌های اخیرشان برتری را ثابت نکرده اند ولی یونایتد اوضاع بهتری را نسبت به رقیب خود پشت سر می‌گذارد و این را می‌توان در اختلاف 11 امتیازی آنها با چلسی در جدول دید. همچنین پیروزی‌های تیم مورینیو مقابل 6 تیم برتر نیز مزید بر علت است که تیم او کار چلسی را سخت خواهد کرد. به علاوه رکورد آنها در ومبلی که 7 پیروزی پیاپی است، امید و انگیزه را در شاگردان مورینیو افزایش خواهد داد. چسی لینگارد، احتمالا تشنه گلزنی است، بازیکنی که در جام حذفی، جام اتحادیه و کامیونیتی شیلد گلزنی کرده است. با توجه به برتری آنها در خط میانی، شانسشان بیشتر خواهد بود.

 

 

ترکیب احتمالی:

 

 

نویسنده: جاناتان ویلسون

ترجمه: روزبه مهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی چلسی - منچستریونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..