تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: بعد از فینال در مورد نیمار حرف می زنیم

به گزارش شما نیوز ، فصل برای رئال احتمالا با قرار گرفتن در رده سوم جدول لالیگا به اتمام خواهد رسید و این تیم باید امیدوار باشد که با فتح چمپیونزلیگ، بتواند شادی را به جمع هوادارانش بیاورد. اتفاقی که اگر رخ دهد، رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان خواهد بود چرا که کهکشانی ها مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر هستند.

زیدان در نشست خبری بازی با ویارئال گفت:« هفته خوبی را سپری کرده ایم. پس از مدت ها تمام بازیکنانم را در اختیار داشتم و تمریناتی با ریتم مناسب، سریع و خوب را انجام دادیم. برای بازی فردا و نیز فینال کاملا آماده هستیم. مثل همیشه هدف ما پیروزی است و با این انگیزه به مصاف ویارئال می رویم. بدون شک از عملکردمان در نیم فصل اول ناراضی هستم ولی در ماه های اخیر وضعیت خوبی در لالیگا داشتیم.

در هر صورت بارسا قهرمان لالیگا شد و باید به این تیم تبریک گفت. آنها فصل خوبی را پشت سر گذاشتند.»

گریزمان در بارسا:« نمی دانم در این مورد چه اتفاقی خواهد افتاد. پیوستن گریزمان به بارسا و اینکه چنین انتقالی برای ما خوب خواهد بود یا بد، دغدغه من نیست و به آن فکر نکرده ام.»

جذب نیمار:« دو بازی دیگر در پیش داریم و می دانم که در مورد نیمار حرف و سخن بسیار است. اجازه دهید فینال برگزار شود و سپس در این مورد باهم حرف خواهیم زد.»

وضعیت رونالدو:« او در آمادگی 120 درصدی قرار دارد و خیلی خوب تمرین کرده است. رونالدو برای بازی فردا کاملا آماده است.»

ریسک مصدومیت برای کارواخال و رونالدو:« حضور کارواخال و رونالدو در بازی فردا از دیدگاه من مثبت است و با دید منفی نگاه نمی کنم. هر دو خوب تمرین کرده اند و نگران شان نیستم.»

هت تریک در فتح چمپیونزلیگ:« اتفاقی عظیم خواهد بود و ثابت کننده خیلی چیزهاست. به خصوص اینکه ثابت می شود کاری که ما انجام داده ایم و مسیری که رفته ایم، درست بوده است. از اینکه دوران مربیگری ام را با چنین کارنامه ای شروع کرده ام بسیار خوشحالم. از حضور دوباره در فینال خوشحالم و امیدوارم بازهم قهرمان شویم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: بعد از فینال در مورد نیمار حرف می زنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..