تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مترو پرند در انتظار حمایت دولت

به گزارش شما نیوز ،مهندس علی امام با اشاره به وضعیت مترو پرند با بیان اینکه در سنوات گذشته بر اساس مصوبات بالادستی، مجری دو خط مترو پرند و اسلامشهر، شهرداری تهران انتخاب شده است، گفت: در بودجه سنواتی کشور نیز برای این دو خط مترو ردیف بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ردیف بودجه اعتبارات دولتی خطوط متروی تهران در سال‌های اخیر کاهش یافته و امسال نیز این رقم ناچیز تقریبا نصف شده است، گفت: بودجه ساخت متروی اسلامشهر در سال جاری حدود ۲۰میلیارد تومان است که این مبلغ آنقدر نسبت به هزینه‌های اجرای خطوط مترو اندک است که نمی‌شود با آن کار موثری انجام داد.

امام با بیان اینکه در مورد مترو اسلامشهر هنوز اقدام عملی انجام نگرفته است؛ گفت: چرا که با اینکه ۲۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۶ ردیف داشت، اما تخصیص داده نشد.  در مترو پرند نیز با آنکه شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی هستیم، اما در انتظار تامین مالی از سوی دولت هستیم؛ چرا که با این اعتبارات نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان با این اعداد ناچیز در صنعت مترو کاری انجام داد، گفت: راه حل اساسی حل مشکل مترو حومه، تشکیل شرکت قطارهای حومه‌ای است تا بتوانند با اختیاراتی که دارند ساخت مترو در حومه را پیش ببرند.

امام با بیان اینکه مترو پرند از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده و از فرودگاه تا پرند نیز به طول ۱۹ کیلومتر باقیمانده است، گفت: این در حالیست که ۱۴ کیلومتر مترو از فرودگاه امام (ره) تا پرند یک لاینش کاملا تمام شده و تنها یک لاین آن باقیمانده است. اما واقعا با بی‌پولی نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم پول مردم شهر تهران را خرج خارج از شهر کنیم، گفت: پیمانکار مترو فرودگاه تا پرند پای کار است، اما به شرط آنکه از او حمایت مالی شود؛  چرا که مترو پرند جزء تعهدات دولت است و باید دولت فکری به حال تامین منابع آن کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مترو پرند در انتظار حمایت دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..