تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لژیونرهای روسیه در تمرین تیم ملی (عکس)

به گزارش شما نیوز ، نفرات منتخب کارلوس کی‌روش که جزو لیست 35 نفره تیم ملی برای جام جهانی قرار گرفته‌اند، به مرور طی روزهای گذشته در تمرینات حاضر شدند و امروز هم دو لژیونر لیگ برتر روسیه در اردوی ملی پوشان حضور پیدا کردند.


سعید عزت‌اللهی که در فصل اخیر لیگ برتر روسیه 15 بازی برای تیم آمکار انجام داد ولی در مسابقه روز گذشته تیمش در مرحله پلی‌آف مقابل تامبوف حاضر نبود، از امروز در تمرین تیم ملی ایران شرکت کرد و به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش اضافه شد تا تمرینات آماده‌سازی جام جهانی را پشت سر بگذارد.


سردار آزمون، دیگر بازیکن ایرانی که فصل 18-2017 در لیگ برتر روسیه و برای تیم روبین کازان بازی کرد و 6 گل برای این تیم به ثمر رساند هم دیگر بازیکنی بود که به همراه عزت‌اللهی در تمرین امروز ملی پوشان حضور یافت تا تمریناتش را زیر نظر کی‌روش و دستیارانش پیش ببرد.


میلاد محمدی، مدافع باشگاه اخمت گروزنی روسیه زودتر از عزت‌اللهی و آزمون در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده بود و در تمرین روز گذشته ملی پوشان شرکت داشت.


عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لژیونرهای روسیه در تمرین تیم ملی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..