تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت پارما به سری A  بعد از سه سال (عکس)

تیم پارما که سه سال قبل به دلیل ورشکستگی به سری D فوتبال ایتالیا سقوط کرده بود، با سومین صعود پیاپی، فصل آینده در رقابت های سری A بازی خواهد کرد.

به گزارش شما نیوز ، پارما امشب موفق شد با نتیجه 2-0 اسپتزیا را شکست بدهد و صعودش به رقابت های سری A را قطعی کند. پارما در دهه 90 یکی از قدرتهای فوتبال ایتالیا بود و حتی توانست در سال های 1995 و 1999، قهرمانی در جام یوفا را جشن بگیرد. آنها همچنین در سال 1993، قهرمان جام برندگان جام اروپا شده بودند.  اما این تیم در سال 2015 به دلیل مشکلات مالی شدید، به سری D فرستاده شد.

اما آنها اکنون توانستند با کسب رتبه دوم بعد از امپولی، به طور مستقیم به رقابت های سری A صعود کنند. تکلیف سومین تیم صعود کننده به رقابت های فصل آینده سری A با دیدارهای پلی آف بین تیم های فروزینونه، پالرمو، باری، چیتادلا و پروجا مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت پارما به سری A  بعد از سه سال (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..