تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاد اخلاق حجت الاسلام طباطبایی درگذشت

استاد اخلاق حجت الاسلام طباطبایی درگذشت

به گزارش ایران ناز ،استاد برجسته اخلاق و روحانی شجاع و مبارز و صریح و صداقت پیشه در اولین روز ماه مبارک رمضان درگذشت . حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی این روحانی، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس (دوره هفتم) در سن 82 سالگی درگذشت.

از او به عنوان یکی از همکفران و یاران سید نواب صفوی و گروه فداییان اسلام و از قدیمی‌ترین شاگردان و یاران خمینی نام برده می شود.

پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی درگذشت استاد طباطبایی

در پی درگذشت استاد سید مهدی طباطبایی، یادگار امام پیامی صادر کرد.به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و مصیبت بار درگذشت معلم اخلاق و شرافت ، آیت الله حاج سید مهدی طباطبایی طاب ثراه جانکاه و طاقت فرساست.

این روحانی خدوم و شجاع، از یاران روزگار سختی امام و بیت امام بود و در طول زندگی خویش لحظه ای در شناخت حقیقت و عمل به آن تردید نکرد. همراهی ارزشمند ایشان با امام و اندیشه ایشان در سالهای قبل و بعد از انقلاب از زمره اموری است که هیچگاه فراموش نمی شود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم ، مردم شریف تهران و بیت بزرگوار این فقید سعید تسلیت عرض می نمایم و از خدای متعال برای ایشان حشر با اولیاء الله مسئلت دارم.

سید حسن خمینی»

پیام تسلیت آیت الله صانعی در پی درگذشت حجت الاسلام طباطبایی

آیت الله العظمی صانعی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایران ناز ، متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ»

رحلت عالم زاهد متقی و متخلق به اخلاق حسنه اسلامی و واعظ و مرشد قولی و عملی انسان‌ها به حرکت در مسیر قرآن و سنت، آیت الله سید مهدی طباطبایی (قدس سره) موجب تأسف و تأثر گردید؛ آن عالم صالح و حق گو در طول دوران زندگی حاضر به معامله آخرت خود به دنیای دیگران نگردید و لحظه ای در دفاع از حق و تبری از ظلم در مقابل ظالمان به خود تردید راه نداد و هیچگاه از قدرت و نفوذ معنوی خویش جز در راه اعتلای کلمه اسلام و معرفی اسلام رحمانی و کمک به نیازمندان استفاده نکرد. عاش سعیداً و مات سعیداً

بی شک فقدان چنین عالمانی خسارتی بزرگ در حیات معنوی جامعه می باشد؛ اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، حوزه های علمیه، ائمه جماعات و وعاظ تهران، آقا زادگان مخصوصاً جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد طباطبایی، و وابستگان نسبی و سببی، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

استاد اخلاق حجت الاسلام طباطبایی درگذشت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاد اخلاق حجت الاسلام طباطبایی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..